تیتر فرعی : بازگشایی دخمه با مدیریت جدید .

اگه بخوام مطلق گو نباشم اکثر ادم ها توی زندگیشون با یه بحرانی روبه رو میشن کوتاه مدت یا بلند مدت ضعیف یا قوی همه ی ادم ها دورانی رو تجربه میکنن که که میتونه عنوان دوران بلوا ( با بهره گیری از سال های بلوا ) رو از آن خودش بکنه .

تو تاریخ من این دوران از ۱۳ سالگی تا ۱۶ ۱۷ سالگی منو در برمیگیره و میخوام اعتراف کنم که بیرون اومدن ازش واقعا سخت بود و جدا از اون چیزی که سختی راه رو بیشتر میکرد ایده ال گرایی و کمال گرایی من بود و من منتظر یه شروع معجزه آسا بودم که قرار نبود اتفاق بی افته . 

به هرحال الان جایی ایستادم که میتونم با خیال راحت بگم اون دوران کوفتی واقعا تموم شده و دیگه خبری از همه ی چیزهایی که بیهوده به من وصل شده بودن درحالی که مال من نبودن و من میخوام که دفتر اون روز هارو برای همیشه ببندم چون به هرحال درسته اسیب های زیادی برای من داشت اما چیزهای زیادی رو هم به من یاد داد یاد داد که قوی باشم از خودم فرار نکنم و اگاهانه تر زندگی کنم و قدم بردارم و مهمتر از همه که خودم ارزشمند ترین چیزیه که تو این دنیا دارم و به اسونی از دستش ندم . این فصل جدیدی که تو زندگیم قراره شروع بشه ( و شروع شده درواقع ) قراره پر از چالش ها و تجربه های جدید باشه مطمئنا اما چیزی که مهمه اینه که من دیکه قرار نیست خودمو از دست بدم و تمام تلاشم براینه که دیگه از مسیری که باید توش باشم گم نشم :) و از اونجایی که ادم نماد گرایی ام تصمیم گرفتم بکوب ساختن وبلاگم رو یه نمادی برای یه شروع دوباره قرار بدم حتی اگه همینقدر پیش پا افتاده باشه .

پس لیدیز اند جنتلمن این شما و این هم : دخمه ی معجون سازی  ^_^ 

با مدیریت جدید جادوگر قبیله ( ستوده ) 

 

+یک تشکر کنم از شوالیه بخاطر اینکه تو انتخاب هدر و پیدا کردن گیج بازیم در زمینه ویرایش قالب کمکم کرد مرسی مجددا :))

 

+عزاداریاتونم قبول باشه .