شما مثل من نباشین دوماه برای چیزی که امکان اتفاق افتادنش از پرواز کردن پنگوئن هاهم کمتره استرس نکشین و معدتونو داغون نکنین -_- 

و بله دیروز روز خوبی بود چون چیزی که دوماه براش استرس داشتم بالاخره تکلیفش مشخص شد :)

 

وقتی داشتم تاب بازی میکردم و هی میرفتم بالاتر عمیقا دوست داشتم با نامجو فریاد بزنم ای یار جانی یار جانی دوباره برنمیگردد دیگر جوانی 

 

در طول هفته اخیر استاد های کنکور شیمی میومدن مدرسمون و یه همایش طور برگزار میکردن تا ما ببینیم اگه خوبن باهاشون کلاس ورداریم

من همش احساس این داورای برنامه عصر جدید و داشتم و درمورد دوتا استاد اول وقتی نیم ساعت از از درس دادنشون میگذشت میخواستم بزنم رو دکمه ضربدر D:

ولی استاد امروزیه نه تنها جهارساعت مدارم به حرفاش گوش دادم و دلم نخواست وسطش بلند شم بزنمش ( سر اغلب کلاسا این حسو دارم بعد یه مدت :| ) بلکه کل این زمان با تمرکز بهش خیره شده بودم و هرچی میگفت رو میبلعیدم اصلا 

عالی درس داد به نظرم دیدگاهم به شیمی آلی خیلی تغییر کرد بخاطر تدریس فوق العادش بهش تبریک میگم 

 

اگه آدم تختیی* هستین هرگز هرگز با تاب خودتونو خفه نکنین بدنتون اوردوز میکنه و فرداش از شدت بدن درد میخواین داد بزنین 

 

و این بود اخبار هفته ای که گذشت خبرگزاری اندوه ایده آلیست بودن تاوقایع اتفاقیه بعدی شمارو به خدای بزرگ میسپره 

یه برنامهه ببینیم D:

 

*اصطلاحی برای آدمهایی که پیوند کوالانسی آن ها و تخت خوابشان از قوی ترین پیوند های جهان خلقت محسوب میشه و از اون جایی که برای کپی رایت ارزش زیادی قائلم این اصطلاح ساخته تد میباشد!