من هیچ وقت توی عکس ها نیستم از عکس هایی که خودم تویشان باشم و پس زمینه ام گل و چمن و بلبل و یا حتی یک ویوعه پرفشنال باشد خوشم نمی آید از سلفی هم بدم می آید دماغم را بزرگ نشان میدهد در صورتی که دماغ من خیلی بی عیب و نقص است صاف است و کمی سربالا و مدلش به مادربزرگ خدابیامرزم رفته است البته ای کاش به جای گوشتی بودن استخوانی بود ولی خب ملالی نیست در زمان خلقتم احتمالا گِل زیاد داشته اند 

از بحث منحرف نشوم میخواستم بگویم اما دوست دارم که آدمها را ثبت کنم  آن ها لبخند بزنند و من با همه ی بی سوادی ام در عکاسی سعی کنم که کادر را طوری ببندم که همه چیز در عین بی قاعدگی جای خودش باشد 

زیبایی آدمها را در عکس هایم ثبت کنم و انعکاس روحشان را از چشمهایشان نشان بدهم 

فردا اما دعوتم باید بروم باغ دوستم و یکی از دوست هایم که دوربین حرفه ای دارد میخواهد از همه عکس بگیرد و دارم فکر میکنم چه بهانه ای بیاورم که بیخیال من بشوند که من از اینکه در عکس باشم خوشم نمی آید .


+عکس گرفتن از طبیعت و محیط اطراف را بیشتر از آدمها دوست دارم