یک : نامبرده پس فردا عازم قم هستش 

سوغاتی چی میخواین واستون بیارم ؟


دو : باید اینستاگراممو دلیت کنم از اونجایی که وقتی تو وبلاگم چیزیو مینویسم بهش عمل میکنم اینم نوشتم که زودتر بهش عمل کنم 


سه : هفته گذشته عروسی خالم بود و تتها چیزی که میتونم بگم اینه که اگه خاله مجرد ندارین خاله هاتونو به دوباره عروسی کردن تشویق کنین D: که عروسی خاله حسابش از بقیه جداست اصلا 

چهار : دارم برای بار هزارم ( با اغراق زیاد ) هری پاتر رو میخونم و تازه کتاب اول هستم امیدوارم گوشیمو بندازم کنار و کتاب بخونم بجاش -_- 

 پنجم : هیچ وقت هیچ وقت هفت فصل سریال رو تو گوشیتون نبینین نتیجش میشه کوری مفرط و سردرد 

شیشم : کاملا مشخصه هرچی تو سرم بوده رو نوشتم نه D:

هفتم : من همیشه قبل از سفر از جاده میترسم اما تو ماشین که میشینم و ماشین که شروع به حرکت میکنه جای اون ترس خوره مانندو یه لذت عمیق میگیره که عمدتا با صدای موسیقی تلفیق میشه 

هشتم : هیچی دیگه تموم شد 

.