خب بذارید بگممم

اول  : حدود چهار پنج روز بعد از امتحانا شروع کنم به درس خوندن تست زدن و برطرف کردن نقاط ضعف =/


دوم : انگلیسمو ادامه بدم (روزی یه ساعت ) روزی نیم ساعت ایتالیایی مو شروع کنم  و هفته ی دو ساعت در مجموع دستور زبان فارسی و عربیم رو تقویت کنم 

و در پایان تابستون بتونم به چهار زبان زنده ی دنیا صحبت کنم ***


سوم : هفته ای سه تا کتاب بخونم راجبشون فکر کنم و حدالامکان راجبشون بنویسم تا نیاز به دوباره خوندن در سال های آتی نباشه 


چهارم : وبلاگ و دفترم رو از متروک بودن در بیارم و بیشتر از همه ی عمرم بنویسم =))

پنجم :  بالاخره بعد از دوسال اسکرپ بوک و یسری چیزای دست ساز درست کنم  و لذت ببرم 


ششم : لیستی از فیلم ها و انیمیشن های خوب بنویسم و سعی کنم ببینمشون =)


هفتم : از روزی ده دقیقه تا نیم ساعت شروع کنم به ورزش کردن و  ورزش کردنو جزو برنامه ی روزانم قرار بدم 


هشتم : از پوست و مو و سلامتیم محافظت کنم و هفته ای نیم الی یک ساعت رو به این کارها اختصاص بدم 


نهم : اطلاعاتم درمورد فلسفه هنر معماری و ادبیات رو افزایش بدم و همه ی مکتب های ایسم دار رو به طور کامل یاد بگیرم =)


فعلا همین ها هستن در صورت به ذهن رسیدن ایده لیست دارای تعییراتی خواهد شد 😂

شما چطور برام از برنامتون بگین :))